Wildebeast Base Camp Shinga Pop-Up

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wildebeast Base Camp Shinga Pop-Up op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

win078 13-09-2009

heb zelf de tent ook en ben er zeer tevreden mee afbouwen is indd lastig maar het is eigenlijk gewoon telkens een 8 maken vrij gemakkelijk en doordat de touwtjes van de zak los te klikken zijn vrij gemakkelijk op je rugtas te krijgen
gr. erwin

lege_accu 23-04-2009

Wat ben ik blij dat iemand die opvouwvideo heeft gevonden. Anders had ik hem nooit!!! weer in zijn tasje teruggekregen. Nu gaat hij regelrecht weer terug naar de winkel.
Kwaliteit van het grondzeil minimaal. Ventilatiemogelijkheden minimaal.

karwin 01-08-2008

tent is zeer snel optezetten en aftebouwen.
het probleem met het afbouwen zoals aangegeven door JST is dat het lastig is de eerste keer. zodra je door hebt hoe het werkt is het zeer gemakkelijk in je eentje hem aftebouwen
ik zelf zet de tent binnen een minuut op en ongeveer 2 minuten om hem aftebouwen.

tip is om hem niet uitzichzelf uit te laten vouwen maar de tent hierbij een beetje te helpen anders krijgen de stokken een te grote klap waardoor ze kunnen breken.

tent is ideal voor doorreis of weekendjes weg.

genoeg ruimte voor 2 personen en nog wat spullen en het ideale is dat de voortent ook een onderzeil heeft zodat daar ook geen water in kan komen. hierdoor ideaal om spullen in te plaatsen.

JST 08-06-2008

Wat een miskoop, tent is inderdaad zeer snel op te zetten, maar deze afbreken en terug de bijgeleverde hoes te doen is een onmogelijke opgave. Dit met enkele mensen geprobeert maar lukt niet.
Hopelijk mogen wij deze nog retour doen naar de winkel.